Otevíráme novou cestovní kancelář


Cestovní kanceláře patří mezi velmi diskutované podnikatelské subjekty, kvalita cestovek je velmi odlišná a ne každá dokáže nabídnout to, po čem lidé skutečně touží. Problematické bývají zejména cestovky s pobytem v zahraničí, zvláště pak u moře, ovšem dobrému jménu se těší kanceláře zaměřené na aktivní outdoor, například na vodáctví, horolezectví, vysokohorskou turistiku nebo cykloturistiku. Lidé se tu většinou shodnou na základních rysech pobytu a mohou se snadno přizpůsobit tamním podmínkám a okolnostem, které pobyt v terénu komplikuje počasí a další vlivy.

dovolená s cestovní kanceláří

Jestliže právě vy nebo vaši blízcí chcete otevřít cestovku a nabízet své služby přes Internet, neměli byste zapomínat na důležitý segment této činnosti, a sice na problematiku SEO.

Budete viditelní ve vyhledávačích – jestliže si necháte vypracovat přehledný a důsledný SEO audit, profesionální specializovaná firma se vám postará o to, abyste byli ve vyhledávačích při zadávání klíčových slov vašimi potenciálními klienty na prvních místech mezi vaší konkurencí. SEO analýza je velmi důležitá, neboť lidé prohlíží většinou jen pár hledaných subjektů a na ostatní neberou zřetel. Je to celkem logické a zřejmé, protože pokud naleznou to, co hledají hned na začátku, není důvod pokračovat v hledání dál a zbytečně ztrácet čas a zdržovat se dalším pobytem na Internetu.

problematika SEO

Dobré reference – čím více spokojených klientů budete mít, tím větší šance na získání dobrých referencí, a dobré reference jsou zásadním ukazatelem kvality služeb. Mnoho zájemců o cestování a využívání služeb cestovních kanceláří sleduje zákaznické reference a orientuje se podle nich. Předchozí zkušenosti, barvitě popsané a zveřejněné i na nezávislých zdrojích, mívají větší váhu, než jakákoli reklama. A pokud majitel cestovky zveřejní i negativní reference a vyjádří se k nim třeba s omluvou, to také dokáže přispět k pozitivnímu hodnocení dané firmy.